lördag 4 maj 2013

Jönköpings Varvlopp

Året började för min del med en racertävling i Jönköping för några veckor sedan. Vill väl inte påstå att jag är nöjd med min insats då jag tappade huvudklungan redan efter några varv. Inte för att jag var direkt trött, utan det var ett misstag helt enkelt. Och i verkligheten är det tyvärr inte lika lätt att komma ikapp klungan som det ser ut att vara på tv. Som tur var hade jag sällskap av Karl och några andra, så vi fullföljde loppet ändå.
Bästa insatsen stod Johannes för, som gick med i en tidig utbrytning och slutade som fyra.

Vi var fem stycken från Kvänum
Johannes Karlsson, Specialized Tarmac
Skara-Johan, Specialized Tarmac
Jansberger, Specialized Tarmac
Karl, Specialized Venge
Christian (Jag) Sääv, Specialized Venge

Vi gillar Specialized!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar