onsdag 30 december 2009
måndag 28 december 2009
Kallt ute

Med den här utsikten och 10 minus utanför fönstret känns det rätt skönt att kunna köra intervallpassen inomhus. Nu ligger jag på min spikmatta som jag fick av Jenny i julklapp och hoppas på nya krafter inför morgondagen. Det känns rätt skönt att ligga på en sån, men om det har någon effekt återstår att se. Imorgon blir det förmodligen skidåkning på Billingen igen.
söndag 27 december 2009
fredag 25 december 2009
torsdag 24 december 2009
Julafton!
Jupp, idag är det julafton för den som inte har fattat det. Var inne en sväng i stan igår och kikade lite. Det är helt sinnes vad mycket folk det är som är ute i sista stund för att handla. Mitt ärende var i första hand att hämta ett nytt vevparti på Evalds, så jag slapp som tur var all trängsel och långa köer. Gott de!
Nu ska jag och Micke springa ett pass i Råda, sen är det julfirande med familjen som gäller.
God Jul!
Nu ska jag och Micke springa ett pass i Råda, sen är det julfirande med familjen som gäller.
God Jul!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




