onsdag 30 december 2009

Laddad


Nu ligger jag på min spikmatta igen och känner mig mycket laddad inför morgondagen. Har ägnat eftermiddan åt att vila och äta god mat. Även några liter vatten har jag fått i mig. Bilden visar lite av vad som kommer att finnas i kaffekorgen imorgon.

God morgon


Sista arbetsdagen på detta året. Frukosten smakar som vanligt väldigt bra och kroppen känns helt ok, trots några skidpass i veckan. Ikväll är det vila som gäller och laddning inför nyårsracet imorgon.

måndag 28 december 2009

Kallt ute


Med den här utsikten och 10 minus utanför fönstret känns det rätt skönt att kunna köra intervallpassen inomhus. Nu ligger jag på min spikmatta som jag fick av Jenny i julklapp och hoppas på nya krafter inför morgondagen. Det känns rätt skönt att ligga på en sån, men om det har någon effekt återstår att se. Imorgon blir det förmodligen skidåkning på Billingen igen.

söndag 27 december 2009

Skidåkning


Idag körde vi ett pass på skidorna. För min del var det första passet i vinter. Hade sällskap av Björn som tränar inför Vasaloppet. Det var riktigt fina spår och vädret var också jättebra.

fredag 25 december 2009

Tomten


Igår var tomten här på besök. Ett bevis på att man har vart snäll:)

torsdag 24 december 2009

Den årliga julaftonslöpningen


Det blev en fin runda i Rådaskogarna.

Julafton!

Jupp, idag är det julafton för den som inte har fattat det. Var inne en sväng i stan igår och kikade lite. Det är helt sinnes vad mycket folk det är som är ute i sista stund för att handla. Mitt ärende var i första hand att hämta ett nytt vevparti på Evalds, så jag slapp som tur var all trängsel och långa köer. Gott de!
Nu ska jag och Micke springa ett pass i Råda, sen är det julfirande med familjen som gäller.

God Jul!