torsdag 8 oktober 2009

Långpass

Idag tyckte jag att det var dags för ett långpass på landsvägen och stack iväg imorses på Sintesin. Det känns lite profsigt att kunna göra den här typen av träningspass mitt på dagen en torsdag.

Termometern visade starx över tre grader och jag plockade på mig tjocka långbyxor, skoöverdrag och jacka för första gången i höst. Det behövdes kan jag meddela. För efter ca tio mils cykling hamnade jag i ett kraftigt oväder med storm och ösregn. Det höll i sig hela vägen mellan Lerdala och Lidköping.

När jag kom hem stod cykeldatorn på 165 km med en snitthastighet på strax under 32 km/h. Ett bra pass med många fina vägar på bl.a Billingen.









Vacker natur i Stenum.



Till en början sken solen som
aldrig förr!



På väg mot Billingen i det fina
höstvädret.










Intar lite kaffe i Skövde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar