fredag 11 december 2009

Pro Tour De Evalds Etapp 3 Berg+styrning

Den tredje etappen kördes alltså igår och det gick inget vidare för min del. Benen kändes jättebra och jag var görsugen på att vinna etappen. Men till skillnad från tidigare etapper så skulle denna köras med styrning vilket jag aldrig har prövat förut. Känslan kan beskrivas ungefär som när man testar ett nytt bilspel på datorn för första gången. Lite lurigt i början, men man kommer in i det till slut.
Tyvärr körde jag utanför vägen några gånger i början och det blev en lucka till Tommy ganska fort. Jagade ikapp ett par gånger, men det gick åt för mycket energi så jag orkade aldrig hänga kvar i klättringarna.
Gick i mål som tvåa och ligger nu även tvåa totalt i tävlingen. Men jag kommer tillbaka. Var så säkra!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar