fredag 27 november 2009

Dagens träning

Gick som vanligt upp ganska tidigt eftersom Ebba inte gillar att sova så länge på mornarna. Gav henne välling och själv tog jag en Master Fighting Powerdrink och en portion havregrynsgröt i vanlig ordning. Lite kaffe på det så blir man pigg som en lärka.
9:15 trampade jag iväg på ett lättare distanspass med Jimmy. Vi cyklade till Råda och lekte runt en stund i leran. Var ute i ca 2 timmar.
Hemma igen var det bara att slänga i sig en rejäl portion med köttfarssås och pasta som min kära Jenny hade fixat.
Efter en välbehövd dusch packade jag min väska med enduroprylar och stack iväg med Koffe till enduroträningen. Vi körde ca en timme på hemmabanan i Öttum och jag hade stora problem att hänga med både Wass och Koffe. Det var halt, lerigt och väldigt påfrestande för mina armar, som fortfarande är inställda på cykling. Nyttig träning inför nyår!
Nu ska jag bara tvätta en cykel och en enduro, kanske greja lite i garaget, sen får det bli TV:n resten av kvällen.

Två hojar i behov av tvättning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar