söndag 23 maj 2010

Distanspass en söndag eftermidda


Även om det inte var riktigt lika fint väder som igår så var det helt ok. Först åkte jag ensam en tur över Lovene och via N.Härene till stan. Där anslöt sig Micke och nu bar det av mot Skara på diverse omvägar. Väl framme i Skara stannade vi till på en mack där jag hällde i mig en Cola. Micke hade ju varit ute en timme mindre än mig så han fick vara utan. Sen styrde vi våra racerhojar mot Lidköping igen. När vi kommit till Hangelösa tyckte Micke att han hade punka på sitt bakdäck, men i själva verket var det jag som hade punka på mitt bakdäck. Mycket märkligt att han kunde känna det i sin cykel. Vi fixade punkan med en slang från Micke och en pump från Micke. Däckjärn hade jag faktiskt själv. När jag kom hem visade klockan strax under fyra timmar. Helt enligt planerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar