söndag 14 mars 2010

Distans på Billingen

Idag utgick vi från Skara och körde mot Billingen via Axvall. Kommer inte riktigt ihåg, men jag tror att vi var i Varnhem också. Sen körde vi en massa små fina vägar på eller strax nedanför Billingen i Öglundatrakten. Även guldbyn Lerdala passerade vi.
Tyvär var det en hel del moln på himlen som skymde solen så det var på gränsen till kallt.
Jag valde att köra utan dubbdäck till skillnad från brorsan. Det ångrade jag vid ett tillfälle när jag fick en rejäl sladd och körde in i en snövall med framhjulet och mer eller mindre gjorde en bakåtvolt. Inga skador som tur var, men det lär sett roligt ut.

1 kommentar:

  1. Hehe, ja det såg roligt ut :) Dina odubbade däck var enbart dåliga vid denna lilla incident...mina grymma dubbdäck var tunga hela vägen :). Trevligt pass var det dock.

    SvaraRadera