måndag 26 april 2010

Börjar friskna till

Äntligen! Efter nio dagar med feber, halsont och allmän trötthet börjar jag känna mig lite piggare igen. Som tur är så har jag bara behövt vara hemma från jobbet i två dagar, men träning har det inte blivit någonting. Därför kommer jag förmodligen inte att köra 1:a Majloppet i Kvänum. Om jag nu inte, mot förmodan, skulle känna mig tusen procent frisk imorgon och få till några riktiga kvallepasshojen i veckan. Då kanske jag ställer upp i seniorklassen åtminstone.

Ska dreva ner skogsracern lite nu. Så jag kan åka på stora kakan hela dan, varje da.
Tanken är att köra med 44/29 på långlopp och 40/29 när det är XC. Får se om det funkar för mig.

2 kommentarer:

  1. Surt med så lång sjukdom..jag började undra vad du tagit vägen när du inte loggade på funbeat. Kommer du till tävlingen ändå eller??

    SvaraRadera
  2. Jupp, jag kommer att titta på tävlingen.
    Hoppas din form är bra!

    SvaraRadera