lördag 3 september 2011

Eurobike 2011

Hela denna vecka har vi hållit till i Tyskland, närmare bestämt på Eurobike. Det var första gången för min del och jag blev mycket imponerad över hur stort det var.
Vi åkte från Kvänum på måndag kväll och var framme tidigt på tisdag förmiddag. Hela tisdagen var en demodag där vi fick chansen att testköra en mängd olika hojar. Jag vet inte hur många vi testade, men cyklade gjorde vi i stort sett hela dagen. Sen avslutade vi med en löprunda på kvällen.
De resterande tre dagarna var vi på mässan och kollade in alla nyheter. Det fanns mycket intressant kan jag lova.

Råkade glömma hjälm och tröja hemma, men jag klarade mig
undan den tyska polisen som tur var.
Det är 1500 i böter om man cyklar utan hjälm och 500 om man
cyklar i linne...

Kalle testar

Kalle och Jimpa på varsin cross

Massvis med bilder finns på Evalds facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar