onsdag 14 september 2011

Tisdagsträning med KIF

Igår var jag jättesugen på att cykla. Dels för att jag har varit sjuk och inte kunnat träna på ett tag och dels för att jag precis hade blivit klar med cykelcrossen.
Det blåste storm och regnade på morgonen så jag var lite orolig att det inte skulle komma någon mer till träningen. Inte för att jag har något emot att cykla själv, men kommer det ingen mer kan jag ju lika gärna cykla hemma. Jag messade Tornberger och han verkade lika sugen som mig på att träna, så vi skulle iaf bli två stycken.
Regnet avtog lagom tills det var dags att ge sig ut, men vinden hade ökat till det dubbla så vi fick kämpa bra i motvinden. Riktigt kul var det, men nästa vecka får det bli pannlampa för när vi kom tillbaka vid åttatiden var det nästan helt mörkt.
Nu är definitivt hösten här och jag gillar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar