söndag 23 oktober 2011

Blåsigt långpass

I dag var det dags för helgens andra distanspass. Även idag hade jag min bror som sällskap fast nu mötte jag upp honom i Lovene istället.
Den första timmen kändes ungefär som igår men med tiden blev det bättre. Gårdagens Sportsbalmkur måste gjort susen för jag kände mig starkare och starkare för varje timme som gick.
När vi kom till Grästorp stannede vi till på en trevlig mack för en kopp välsmakande kaffe och påfyllning av vattenflakan. Sen trampade vi vidare mot Jung där vi tog av mot Saleby. Då fick vi medvind för första gången på hela helgen och de sista tre milen gick nästan av sig självt.
Imorgon blir det en vilodag sen gäller det att försöka toppa formen inför Stockholm. Får se om jag lyckas med det.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar