lördag 22 oktober 2011

Distans

Jag kommer inte ihåg när jag körde ett långpass senast, men det var i alla fall väldigt länge sedan.
Efter en vecka med ganska hård träning var inte mina ben speciellt pigga idag. Det var trögtrampad redan från första tramptagen och det gjorde inte saken bättre att jag hade vinden mot mig.
Efter att ha mött upp brorsan satte vi kurs mot Ardala där vi körde några varv på elljusspåret. Det var där nånstans som jag började känna mig riktigt sliten. Resten av passet var en ren plåga.
Väl hemma igen gav jag mina ben en rejäl kur med Sportsbalm Recovery så nu är jag redan sugen på nästa träning. Som tur är behöver jag inte vänta så länge eftersom jag planerar ett nytt långpass imorgon.



Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar