onsdag 19 oktober 2011

Ett tungt pass på trainern

Idag var tanken att jag och Karl skulle träna efter jobbet, men det blev ändrade planer. När Karl hörde imorses att det kunde bli regn så tog han inte ens med sig några träningskläder. Jag erbjöd mig att fixa både cykel och cykelkläder åt honom, men han fullkomligt vägrade att vara utomhus eftersom det kunde bli regn.
Jag bestämde mig för att köra på trainern istället. Skulle jag bli själv på träningen så kunde jag lika gärna slita på trainern. Och jösses vad jag slet! Det känns fortfarande i benen.
Imorgon blir det nog en längre tur utomhus.

Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. Ja, det är allt en riktig viking den där Karl!

    SvaraRadera
  2. Nja, honom skulle jag inte vilja tatuera in på ryggen :)

    SvaraRadera